Karakter wordt gewaardeerd. Als vanzelf kijken we op tegen personen met een sterk karakter. Maar eigenlijk heeft alles met een duidelijke signatuur of krachtige eigenheid de voorkeur. Deze personen, zaken of gerechten dragen we langer mee in onze herinneringen. Hoe onderscheid je jouw zaak, jouw gerechten, jouw service vanuit eigenheid, zodat je
herinnerd wordt door gasten?
zoekt balans
met creativiteit
van het weglaten
met smaken
de toekomst
Als eerste het
nieuwe magazine?
Meld je aan »
Editorial
estafette column
Karakter wordt gewaardeerd. Als vanzelf kijken we op tegen personen met een sterk karakter. Maar eigenlijk heeft alles met een duidelijke signatuur of krachtige eigenheid de voorkeur. Deze personen, zaken of gerechten dragen we langer mee in onze herinneringen. Hoe onderscheid je jouw zaak, jouw gerechten, jouw service vanuit eigenheid, zodat je
herinnerd wordt door gasten?
met creativiteit
zoekt balans
van het weglaten
met smaken
Editorial
de toekomst
estafette column
Als eerste het
nieuwe magazine?
Meld je aan »
Onderscheiden vanuit eigenheid
Karakter wordt gewaardeerd. Als vanzelf kijken we op tegen personen met een sterk karakter. Maar eigenlijk heeft alles met een duidelijke signatuur of krachtige eigenheid de voorkeur. Deze personen, zaken of gerechten dragen we langer mee in onze herinneringen.
Hoe onderscheid je jouw zaak, jouw gerechten, jouw service vanuit eigenheid, zodat je herinnerd wordt door gasten? Dat is de grote vraag waarop we in deze nieuwe editie van Foodyard Magazine antwoord geven.
Chefs met zelfvertrouwen en moed: Menno Post (Olivijn) en Servais Tielman (Cucina del Mondo & Beluga Loves You) hebben een unieke kijk op hun vak en dragen dit duidelijk uit naar hun gasten waarmee ze een onuitwisbare indruk maken. Als geen ander weten Jeroen Veldkamp en Vincent van Dijk dat je kleur moet bekennen om een toekomstbestendig horecaconcept neer te zetten. Ze delen hun tips en inzichten voor een authentieke horecazaak. De gebroeders Cornelissen van restaurant Rijnzicht voeren een innovatieve keuken waarbij ze hun gasten verbluffen met smaken. Ze vertellen in de video alles over de technieken die ze gebruiken in hun keuken om tot een innovatief menu te komen.
Met het Foodyard Magazine brengen we je in contact met verschillende visies van vakgenoten om jouw succes te vergroten. Vraag jezelf na het bekijken van het magazine eens af: wat zijn de kenmerken van mijn zaak? Waarom komen gasten juist hierheen? Heb je geen antwoord op die vragen? Ga er dan naar op zoek, want met karakter bouw je een sterk fundament voor jouw zaak.
Veel lees-, kijk- en luisterplezier!
Vivian Bruinsma
Hoofdredacteur & Community Manager
Sluiten