Editorial

Een revolutie wordt op gang gebracht door lefhebbers en visionairen. In het horecavak is het niet anders. Maar waar het aanpassen van de menukaart voor de een al een grote verandering is, spreekt de ander pas van een revolutie als het hele concept wordt omgegooid. Sommigen vallen op omdat ze zichzelf steeds opnieuw uitvinden, waar anderen juist scoren met een klassiek concept dat tijdloos is. Zo zie je maar dat veranderen geen doel op zich is, maar dat het wel belangrijk is om bewust te kiezen (van concept tot ingrediënt) en te focussen op hetgeen je voor ogen hebt.

Net als bij Hi Chef brengen we jou via Foodyard Magazine in contact met de verschillende visies van vakgenoten, om je op nieuwe – misschien wel revolutionaire – ideeën te brengen. De derde editie van Foodyard Magazine neemt je mee in de ontwikkelingen van nu en morgen, zoals de opkomst van de bezorgmaaltijd en de keuken van de toekomst. Maar het maken van dit nummer heeft ons ook doen beseffen dat het horecavak in de basis altijd zal blijven draaien om connectie en gastvrijheid. Want in een wereld vol verandering voelt back to basic juist heel comfortabel en luxueus. Zo weet ook Jan Sobecki, die inspiratie vindt tussen de kruiden en planten in zijn eigen moestuin. Veel lees-, kijk- en luisterplezier!

Revolutie

Foodyard Magazine brengt je in contact met de verschillende visies van vakgenoten, om je op nieuwe - misschien wel revolutionaire - ideeën te brengen.

Vivian Bruinsma

Hoofdredacteur & Community Manager

Editorial
Revolutie

Een revolutie wordt op gang gebracht door lefhebbers en visionairen. In het horecavak is het niet anders. Maar waar het aanpassen van de menukaart voor de een al een grote verandering is, spreekt de ander pas van een revolutie als het hele concept wordt omgegooid. Sommigen vallen op omdat ze zichzelf steeds opnieuw uitvinden, waar anderen juist scoren met een klassiek concept dat tijdloos is. Zo zie je maar dat veranderen geen doel op zich is, maar dat het wel belangrijk is om bewust te kiezen (van concept tot ingrediënt) en te focussen op hetgeen je voor ogen hebt.

Foodyard Magazine brengt je in contact met de verschillende visies van vakgenoten, om je op nieuwe - misschien wel revolutionaire - ideeën te brengen.

Net als bij Hi Chef brengen we jou via Foodyard Magazine in contact met de verschillende visies van vakgenoten, om je op nieuwe – misschien wel revolutionaire – ideeën te brengen. De derde editie van Foodyard Magazine neemt je mee in de ontwikkelingen van nu en morgen, zoals de opkomst van de bezorgmaaltijd en de keuken van de toekomst. Maar het maken van dit nummer heeft ons ook doen beseffen dat het horecavak in de basis altijd zal blijven draaien om connectie en gastvrijheid. Want in een wereld vol verandering voelt back to basic juist heel comfortabel en luxueus. Zo weet ook Jan Sobecki, die inspiratie vindt tussen de kruiden en planten in zijn eigen moestuin. Veel lees-, kijk- en luisterplezier!

Vivian Bruinsma

Hoofdredacteur & Community Manager